Vuoden 2012 blogin suositut herkut

tiistai 1. tammikuuta 2013



Juuri päättynyt 2012 vuosi oli minulle ruoka löytömatkailun vuosi, joka kuulostaa hyvin zenmäiseltä :P

Todellisuudessa on herkuteltu paljon ja kokeiltu erilaisia uusia reseptejä, ja osa niistä on huomattavasti suosituimpia kuin muut. Laskin siis postausten arvot (katsomiskerrat sekä kommentit) ja tein TOP 10 listan.


10.  Potato croquettes
Kätevä, nopea ja kevyt idea välipalaksi tai evääksi (lue lisää)


9. Äidin omenapiirakka
Minun ensimmäinen piirakka on äidiltäni opittu (lue lisää)


8. Parsaa Milanon tapaan
Ei kovin tunnettu, hieno ja helppo tapa nauttia parsaa (lue lisää)


7. Tulinen tonnikala-kesäkurpitsa pasta
Ihana kevyt pasta (lue lisää)


6. Itsenäisyyspäivän Cake Popsit
Vuoden hitti palleroita (lue lisää)
 

5. Keväinen omeletti
Oma suosikki jääkaapintyhjennysruoka (lue lisää)


4. Lihapullat italialaisittain
Maukkaita lihapullia muutamalla simppelillä ainesosalla (lue lisää)


3. Jauhelihalla täytetyt herkkusienet
Sopii hyvin isolle aterialle (lue lisää)


2. Banaanimuffinssit
Kosteimpia ja maukkaimpia muffinsseja joita olen koskaan syönyt (lue lisää)


1. Farfalle al salmone - Lohipasta
Lukijoiden suosikki ja vuoden 2012 voittaja! Hurra for lohipasta!!! (lue lisää)



Hyvää uutta vuotta! Buon Anno!

8 kommenttia:

mama kirjoitti...

No Farfalle al salmonehan menee sitten kokeiluun :)

Pirpana kirjoitti...

Mä olen tehnyt tuota kymppisijalla olevaa ties kuinka monta kertaa:-) Ihanaa uutta vuotta Sinulle, Piparipulla!

Canelia kirjoitti...

Iloista ja herkullista alkanutta vuotta, Piparipulla! Kohti uusia ruokaseikkailuja! :)

Piparipulla kirjoitti...

@mama: Hyvää! Suosittelen lämpimästi, minä laitan lohipastaa myös tänään :)

Piparipulla kirjoitti...

@Pirpana: Oletko? Hienoa että ne maistuivat. Hyvää 2013 sinulle!

Piparipulla kirjoitti...

@Canelia: Kiitos, samoin teille! :)

Voisula kirjoitti...

Hyvää Uutta Vuotta 2013! Parsaa Milanon tapaan olen valmistanut ja se oli erittäin hyvä! Kiitos reseptistä.

Piparipulla kirjoitti...

@Voisula: Kiitos Voisula ja hyvää uutta vuotta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Piparipulla :: Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino