Lord Nelson rooibos vanilla tee

perjantai 4. toukokuuta 2012

Olen aina rakastanut teetä.
Minun mielestäni on ihanaa juoda kupillinen teetä aamuisin (yleensä en tarvitse kahvia heräämiseen) tai illalla. Tee-hetki on joskus koko päivän paras hetki.

Olen siis kokeillut montaa erilaista teetä, ja minun suosikki on varmasti musta tee johon on lisätty joku aromi. Vanilla on aina paras! :)
Twinings on aika hyvää mutta kallista ja en koskaan tykännyt Lipton teestä koska, jostain syystä, maistuu oudolta ja keinotekoilta.

Minun lempitee on Espanjassa valmistettu Hornimans Tee, jolla on hauska nimi, mutta heidän teet ovat ihania!! Minun espanjalainen kaverini joskus lähettää minulle muutamia teepusseja postitse. Jos teillä on mahdollisuus käydä Espanjassa tai muissa espanjaa puhuvissa maissa ostakaa Hornimans Teen paketteja!

Viime kesällä löysin Lidl:stä tätä Lord Nelson teetä ja kokeilin... yllätys yllätys se oli melkein saman makuinen kuin Hornimansin! Ja se oli myös edullista!


Nyt aina ostan Lord Nelsonin rooibos vanilla teetä, mutta myynnissä on erilaisia makuja (mm rooibos caramel). Jos te pidätte teestä, suosittelen lämpimästi!

11 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Tätä pitäisi kokeilla! Mietin juuri pari päivää sitten Lidlissä käydessämme, että pitäisikö alkaa tutkimaan teehyllyä. Koska meillä oli kiire, en alkanut katselemaan sitä sen tarkemmin, mutta nytpä tiedän mitä kannattaisi ostaa, joten seuraavalla kerralla sitten nappaan myös teepaketin mukaan :)

nyyti kirjoitti...

Sinäkin olet tee-ihminen! Kiva kuulla. Ootko koskaan kokeillut Clipper in teelaatuja? kotisivut: http://www.clipper-teas.com/home
Aika hintavia ne on, mutta aivan ihania useimmat :P

Tuuli kirjoitti...

Tee on parasta!

Ankerias Vipunen kirjoitti...

Täällä myös teen ystävä. Rooibosia otan usein kesäisin rannalle mukaan termarissa. Sitä on mukava hörppiä uintireissun jälkeen.

Piparipulla kirjoitti...

@Heidi: ok, sitten voit kertoa minulle tykkäätkö sinäkin Lord Nelson teestä :)

@nyyti: En koskaan nähnyt aikasemmin Clipper teetä. Mistä kaupasta löytyy?

@Tuuli: Joo se on tosi hyvä!

@Ankerias Vipunen: Hahaha minä en koskaan käy rannalla uimaan, mutta ajattelin että se olisi mukavampaa juoda jotain kylmää kun on kuumaa :D

Luka kirjoitti...

Mma Ramotswe :) ratkaisu kaikkeen on kupilline rooibosia

Piparipulla kirjoitti...

Hahaha kyllä :D

nyyti kirjoitti...

Clippereitä löytää isommista kaupoista, parempi valokoima kaikissa luomuputiikeissa kuten ruohonjuuri, punnitse&säästä :)

Piparipulla kirjoitti...

Mmm ok, katson onko täällä Clipper teetä!

Salla kirjoitti...

Lidlin kirsikkatee on us-ko-mat-to-man hyvää! Muutenkin Lidlin teevalikoima on uskomattoman laadukas. Aikaisemmin minäkin vannoin Clipperin nimeen!

Piparipulla kirjoitti...

@Salla: Kiitos kommentistasi! Minun pitää sitten ehdottomasti kokeilla myös tuota kirsikkateetä!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Piparipulla :: Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino