Matkalla Helsinkiin

lauantai 14. huhtikuuta 2012

Italian passin uusimisen vuoksi olen ensi tiistaina (17.4.) Helsingissä.
En koskaan käynyt siellä ja varmasti eksyn. Jooo minulla on opaskartta mutta minulle puuttuu suuntavaisto... Onnistuin eksymään Varkauden keskustassa jossa on vain yksi iso, suora katu.


Byrokraattisien asiodien jälkeen minulla on pari tuntia vapaana joten haluaisin tutustua kaupunkiin... mutta en tiedä mihin voisin mennä! :D
Onko joku teistä Helsingistä ja voisi antaa minulle vinkkejä söpöistä kaupoista, kahviloista ja ruokapaikoista (ei mitään kallista kiitos :P) jne kaupungin keskustassa?



Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tiger-niminen kauppa, Kampin E-tasolla. Ihanaa pikkusälää ja söpöjä juttuja, Kampin infotaulusta saat lisätietoa sen sijainnista. :-)

Piparipulla kirjoitti...

Kiitos vinkistä, Anonyymi!
Kävin katsomassa Tiger-nettisivua ja se näyttää todella söpöltä! Haluan varmasti käydä siellä!

Ankerias Vipunen kirjoitti...

Aitko käydä Tokyokanissa? Japanilaisia juttuja. Annankadulla ihan keskustassa. Wanhan kauppahallin Soppakeittiössä olen käynyt usein lounaalla omilla Helsingin reissuilla. Sieltä saa ihan hyvää kalakeittoa.

Minulla on muuten ennalta tuntemattomissa kaupungeissa aina sellainen minikompanssi mukana. Helpottaa suuresti karttahommia, kun tietää missä on pohjoinen.

BarbaraR kirjoitti...

L'avessi saputo prima che andavi ad helsinki, avrei potuto metterti in contatto con qualche amica per farti da guida.

Piparipulla kirjoitti...

@herra Vipunen: ai niin, Tokyokan! Jos sieltä löytyy japanilaisia tuotteita minun on pakko käydä! :D
Ja minikompassi olisi tosi hyvä hahaha, ehkä sen avulla en eksy.

@Barbara: grazie del pensiero, ma sarebbe brutto impormi alle tue amiche che neanche mi conoscono :P

Tuuli kirjoitti...

Käy Tornin Ateljee baarissa juomassa Cokis. Ja ehdottomasti täytyy käydä heidän naistenvessassa, kaupungin paras maisema! http://www.ateljeebar.fi/en/ateljee-bar.html

Piparipulla kirjoitti...

@Tuuli: Voi että luin sinun viestin vasta kun tulin takasin kotiin. Mutta kyllä kävin Sokos-kaupan naistenvessassa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Piparipulla :: Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino