Shoppailu ja tavallinen kevyt välipala

perjantai 30. maaliskuuta 2012

Eilen Varkaudessa klo 11 avattiin uudet H&M ja KappAhl kaupat! Hyvät uutiset koska tykkään H&M:n vaatteista. Päätin siis mennä katsomaan, koska he antavat 50:lle ensimmäiselle 20 € lahjakortin. Ei paha.

En ole koskaan käynyt kaupan avajaisissa aikasemmin ja sen huomasi kun saavuin paikalle vasta klo 10.45 ja oli jo vähintään 100 ihmistä odottamassa suljettujen ovien edessä.... noin lahjakorttini lensi ikkunasta pois. Joo minä olen varmasti shoppailu-n00b, mutta miksi niin monta teini-ikäistä tyttöä? Eivätkö he ole koulussa aamulla?? Ja tuo iso mummoporukka, mitä he täällä oikeasti tekee? :D :D

Tunnelma oli hyvin outo, kun kai'uttimista soi eeppinen Star Trek tyylinen musiikki. Unohtamatta suuri eleistä "lähtölaskentaa" kaupan aukeamiseen -____-

H&M oli niin täynnä ihmisiä että se oli painajaismaista liikkua ja sovittaa vaatteita (pitkä jono sovitushuoneisiin), joten noukin nopeasti trikoohousut ja lähdin. KappAhl oli päinvastoin melkein tyhjä, vaikka avajasen kunniaksi kaikki vaatteet olivat 25% alennuksessa. Sieltä löysin kivan t-paidan, ja olin onnellinen siitä että nyt L koko sopii minulle!


Hyvä että en käy usein shoppailemassa (tavallisesti käyn kun tarvitsen jotain), koska se on stressaava ja kun saavuin kotiin olin tosi väsynyt! Söin minun tavallisen kevyen välipalan: ruisnäkkileipää ja vihanneksia (mutta tämä kerta ilman kinkkuviipaleita) :)

2 kommenttia:

Voisula kirjoitti...

Mummoilla on aikaa käydä kaupoissa ja ehkä he ostivat omille lapsenlapsille vaatteita. Teinitytöillä pitäisi olla koulussa. Sellainen shoppailupäivä varmasti väsyttää.

Piparipulla kirjoitti...

Joo varmasti mummot ostivat vaatteita lapsenlapsille :)
Päivä väsytti koska harvoin käyn shoppailemassa, erityisesti kun on niin paljon ihmisiä.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:: Piparipulla :: Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino